Jednak to dopiero początek drogi do rozpoznawalności. Logo firmy powinno być wszechobecne, w tym na papierach firmowych, notesach, oczywiście na długopisach, a tym bardziej na produktach reklamowych przekazywanych własnym klientom. Elegancki, klasyczny, czy też nowoczesny długopis metalowy z wysokiej jakości znakowaniem to nieodzowny element kampanii reklamowych. Przechodzi z rąk do rąk i bywa w nich częściej niż najlepiej dopracowana wizytówka, tworząc silną relację z przekazywaną treścią.

Dlatego też długopis z logo własnej firmy to podstawa przy kreowaniu wizerunku marki bez zbędnego przekraczania budżetu na marketing. Niejednokrotnie w nasze ręce trafiał długopis z nadrukiem lub grawerem. Ten niepozorny, ale praktyczny element wywiera wrażenie, że firma dba o każdy szczegół, nawet o tak osobiste rzeczy jak personalizowany długopis. Dbanie o szczegóły równoważy się z odpowiednią jakością produktów oraz usług, co jest szalenie pożądane wśród osób planujących użycie długopisów metalowych z nadrukowanym logo firmy w działaniach marketingowych, zwłaszcza z ograniczonymi środkami finansowymi.

Wiemy, że wiele drobnych elementów połączonych w całość tworzą jeden obraz. To jak będzie wyglądał zależy od jakości właśnie tych drobnych elementów - produktów reklamowych jakim są długopisy z logo własnej firmy.

W takim razie jak będzie? Zaczynamy budować obraz Państwa firmy zaczynając od tych drobnych elementów?